21.02

Hejsan mina vänner! Det här ska bli bildernas blogg! så förbered er!

Ungefär såhär såg det ut igår efter skolan. Jag och Maria min kompis....hehehe. Gick ner på stan och satte oss vid ån och bara hade de gött! Pratade en massa och solade med våra glarror :) Då känner man att livet är värt att leva, och att det faktsikt är möjligt att sitta i linne, hade glömt bort det. Efter en stund gick vi hem till marias mormor och åt våfflor med en kopp kaffe, hemskt trevligt dedär! Kom hem vid nio och sen var det inte så mycket mera än datan till närmare ett, ej hälsosamt/givande...men ändå så "värt" när man sitter där. Suck!





Från lovet har jag också en liten bild som jag vill lägga upp. Det är från en kopp kaffe på jobbet. Blir lätt så att vi tar fram guran..... då Maria spelar lite feelingsfullt på den...och jag lägger in lite vackra stämmor. För övrigt är det grymt skönt att jobba.....så stor skillnad på skolanoch på ett jobb, på jobbet är man för sin egen skull och ekenomi. Man har kafferaster, kaffet är GRATIS...och man är ett gäng skojare. I alla fall på det här jobbet. Nästan så det är kul att cykla dit. När man går till skolan tänker alltid i alla fall jag igenom alla 6 (?) lektinerna jag ska ha och vad jag måste prestera och ha gjort klart o.sv. UschFYBLÄ! men heyy en kanonutbildning får man ju ;)

Vad har jag mer bilder på....några klassiska maträtter som jag och Mariisbarris e nöjda med kanske. Vi håller på med att utveckla våra kockkunskaper en aing...från pasta med köttbullar/pannkakor...till lite mer, lax, köttärsås osv. STORA förändringar på gång som ni hör!


På lovet åkte jag också hem till Tove min vackra vän och vi hade det skittrevligt...var ute och gick...handlade lite nötter och satt och drack te till 100 Höjdare, så sjukt program! Sov över och nästa dag gick vi på stan :) Skiiitfin bild.

Que más?
 Såhär såg vi ut när vi spelade upp vår redovisning om Kenya...vi är alla på en bar vid olika tällfällen. De "mörka" e ägarna! ;) Askul!

Till sist men inte minst...På fredag sätter jag och Maria oss på ett tåg till E-tuna...paula och klubbspelning med Kirrebirre, min sexiga sill väntar! Ska bli så jääävla kul. Vi blir nog kvar där till söndag om de blir som vi tänkt oss! Så helgen är efterlängtat! "This is how we partyyyyy-låten fick jag just på hjärnan! ;)




Özzoch kram på er. God natt...shit min längsta blogg blev detta! och min coolaste egobild.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha!! Jag ser så busig ut på den på oss två...

2008-04-02 @ 21:50:49
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: mallan

jag gillar adidasen ;)

2008-04-07 @ 20:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0