Bloggen funkar!

Kändes lite tomt när alla bloggar man brukar kolla inte uppdaterades! Vad gör alla liksom?? Skönr att det är återställt.

Sitter just för tillfälligt i skolan och har haft några timmar drama. gick väl sisådär.
Ska gå hem till mig nu med Maria, och vi tänkte ta oss en kopp kaffe såhär mitt på dagen. Sen bär det va ner på stran, blir en skön promenad. När ska det utföras lite skönhetsgrejs och klänninhandling. Måste tagga lite för helgen liksom.
Ikväll ska jag fixa klart min historiauppsats och kanske kolla lite tv. Har inte så stora planer faktsikt. blir nog ingen träning i alla fall, det tar ajg tag i imorgon. får bli promenixar istället!

puss och kram. Gå ut i solen!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte liiite lika vi hade skrivit? haha

2008-04-01 @ 12:05:20
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0