En Weekend var det!

Tjenare min vänner...nära som kära! Dags att rulla igång en till blogg känner jag. Har ju trosts allt tilbringat min helg smekandes en bringa.....eller oj i i Eskilstuna- de soliga menar jag!

I fredags åkte vi iväg! Möter upp Paula - vår vän, Fixar lite smått och pratar så att vi kan komma in på krogen inför kvällen ;) Skönt att ha de fixat!

Sedan bär de hem gåendes till Paula och hennes lgh, vi lagar en god middag betsående av Laxfilé med fullkorn/dinkelpasta, very good! Sedan fixar vi oss en "aning" och har de extremly sköj!
Här e några bilder:

det hela flöt på bra! Dock missar vi bussen som vi skulle ta vid halv tio......så vi får traska ner mot klubben, gick ju de med. Fast vi hade inte de skönaste skorna på oss! Ajajaj......men snyggtsnyggtsnyggt.
När vi kommer till krogen så blir det DAAANCE......var ett tag innan spleningen drog igår så "kör" igång ändå.
hur var det nu igen.....- turnépremiär (jag skriker despertat taggad)....maria och paula "svarar" -HOHOHO (ni vet med näven i luften) hahahha!.
Vid tolv nån gång börjar de och det blev värsta draget. Askul verkligen. Några bilder får ni på det med!

Bilden där Erik står på knä så smekar han Danny lite bara. Gillar att de visar sin kärlek mellan varandra öppet!
Blev inte så många bra bilder...men ni får ta det som finns satt säga. Hett med hatt i alla fall!
 Sedan blev de kanske inte riiiktigt som vi hade tänkt oss. Men himla skoj ändå! lite bilder utanför ska ni få....och lite på oss! ;)
.

Sedan bar det av hem...men först lite "häng" i en trapp...närmare morgonen...Vi behövde ladda lite inför promenaden hem igen.
Vi kom i säng sju...då paula av en sajko anledning föredrog att somna i badaret isället för på en madrass. hahaha
Klockan nio gick vi upp med Paula som sulle rida ikapp kvällen. Det var en jättemysig och solig dag. Då jag och Maria typ för första gången fick vara i ett stall. :) Det paula hade mycket skoj åt. såhär såg det ut!
 Den klassiska "hästtjejen" tyckte vi hon såg ut som.

 Jag och Farex blev tajta!

 Paula var/är en sexy as hell ryttare!

Idag åkte vi hem och jag har mest tagit det lungt...vart ute och joggat, städat rummet och mest som sagt Take it easy! En mycket mycket trevlig helg har det vart! :)

pusspussheiheikramis!

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen jätterolig kväll! OCH helg!!
Det ser ut som jag är med barn på den tredje bilden med paula... :O :P Det jag undrar mest är väl om nån vill känna på den.

2008-04-06 @ 22:36:35
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: Frida

nu är bilderna mina..(6);)

2008-04-08 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0