gó kväll gott folk!

Hej!

Idag har varit en bra dag. skola 8.40 till 14.50 med två timmar lunch då det blev en massa solning! Jag har nästan bränt mig faktsikt. Men klagar liksom inte, det har väl lagt sig de mesta :)
Efter skolan fikade jag med Maria,Christian och Totto, det var jättehärligt. vi satt på Joel´s uteservering och det var ungefär 25 grader varmt i solen....vilket resulterade i att det var endast linne som gällde. man blir ju nästan bortskämd. :)

Efter fikan provade jag och C lite kläder på monki, tror jag ska köpa en klänning där imorgon, eller kanske rättare sagt en stor T-shirt.
Ikväll har jag också varit på restaurang....tog Kycklingfilé, potatis med någon cool sås och till de mango/jordgubb/avokado-sallad, de var annorulnda och gott. E "nöjd".


Har haft så oförståligt ont i magen ikväll....så fick cykla hem efter maten och sätta på mig pyjamasbyxor och göra mig lite te. Det känns mycket bättre men ändå irriterande eftersom kvällen var fin och ung. När jag får sådär cpont som e konstigt...typ magknip + jag dörkänsla, så vill man veta vad de beror på, men jag har verkligen ingen aning! Nån som vet? he he.

Imorgon ska jag stiga upp vid halvtio....ta det lite lördagslugnt och sedan cykla till F&S-Ekeby, är utbildningdag mellan 11-17. startar självklart med ett gympapass. Skönt! efter det blir det en bit god mat och vänner som gäller. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0