I Can´t stop the river from running.....

Tjenahoppsan!

Tänkte skriva ner en kort blogg här i all hast, snart börjar ju andra avenyn!

Idag har jag: gått morgonpromenad, ätit dunderfrulle, åkt ner på stan, shoppat en hood som jag ska ha innan träning, cyklat hem, ätit igen, gympat på Helenas Intesiv, ätit middag :) That´s it! men ändå en himla mysig och solig dag :) Känner mig redo för en ny  vecka tror jag, det händer en del..... men det berättar jag om när det kommer!

Vad ska jag säga mer? Nu ska jag nog göra en smoothie...har blivit nya smoothie-moa  :) men min mamma tigger om en, så då kan jag lika gärna mumsa upp en själv i farten. det är så gott!

puss och kram! och ta tag i den nya veckan, lev som om det vore er sista dag i livet, typ :)

Kommentarer
Postat av: Beundrare

pffffffffff..... smoothie-moa, gick det bra eller? hur reagerade mari liksom.......... hehehehhehehe.

2008-04-20 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0