Idag förenades jag och ballen igen.

Ja, vi brukar kalla den så här i familjen.

Nu har jag precis stoppat i mig middag. denna måndag blev det köttfärsås med fullkornspasta och sallad. viktigt med mat när man ligger i med träningen ;)
Idag gick jag till Ultuna...körde ett skivstångspass eller som vissa säger: pump. sedan joggade jag hem. Jag får verkligen endorfinkickar av att träna. är inne i ett flow...och känner att ajg blir bättre och så varierar jag mig så mycket som möjligt! Skön känsla.

Dagen har varit lugn och solig. hade tre lektioner och det visades sig att jag inte hade engelska sista timmen, så redan klockan 14.00 slutade jag! härligt som fan. Jag cyklade hem och satte mig just på ballen- balkongen...med endast shorts och bikini, helt sjukt...det var hett! där ute dricker jag en kopp kaffe och läser lite "läxor" och tidningen Tara 40+ :) den e rätt bra faktsikt. hittade en lite komisk sida som ajg måste dela med mig av:
15 tecken på att du inte är 25 längre....(ja, jag fastnade för detta även fast jag inte ens fyllt 18 bast)
1- Du går aldrig bort utan att noga kollat upp hur du kommer hem: alltså ganska ofta efter alla de städer jag har besökt så kollar jag faktsikt upp det numera, oftast e det dock inte så svårt....jag cyklar :)
2. Du har köpt ett par gå-stavar: jag är nära att göra de i alla fall, haha!
3. Du använder paraply vid risk för duggregn: efter alla dessa ragndagar i höst så är paraplyet du jag går på stan ganska ofta nerpackat, sist var åtminstone mina regnkläder med i väskan.
4. Du äter gröt till frukost: det är min nya passion, havregrynsgröt, rivet äpple med kanel och mjölk....hahah va e grejen med mig?
Det är massa andra saker som tex. vänner som ringer efter 21.30 frågar om de väckte dig....detta stämmer INTE....men det var komsikt!

Ikväll blir det lite tv och dator. Mest lugnt i alla fall.
Imorgon ska jag först lyssna på en föreläsning om koncentrationsläger, sedan på ett studiebesök till tingsrätten..... därefter på jobbintervju som värd på F&S, hoppas jag får det ;)

puss på er!
Ni har svårt att komma ut på en jogg, tänk såhär: du kommer ALDRIG ångra att du genomförde rundan i solen som nu skiner om dagarna :)

Kommentarer
Postat av: christina

Moa, visst får du lite moderskänslor nu när jag berättar att jag gick ut och sprang idag och körde ett litet styrkeprogram som avslutades med stretching och en apelsin?

2008-04-21 @ 21:50:23
URL: http://croissant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0