I`m yours rullar på el radio!

Tja, läget?

Jag diggar sköna (?) - (kanske pearson kan svara på). Jason Mraz för tillfälligt, och då är det hans remix, tycker den är tung!

Idag har det vart chill i pluuget, en lektion på förmiddagen och en på eftermiddagen...den på eftermiddagen var en föreläsare som berättade om yrket: översättare. Det hon fick fram var väl att hon satt i ett par mjukisbrallor vid sin dator och att kylskåpet lockade rätt för ofta. sedan gilllade hon ordvitsar. de jag och några andra mest funderatde på va: var hon gravid? Och vad var grejen.....märklig brud.

Annars rullar allt ganska galant för tillfälligt. har precis tagit mig lite kaffe såhär mitt på dan med Maria. Bjöd över henne på en kopp efter skolan. Kändes snällt och otroligt speciellt att ha henne på besök.

Ikväll är allt oplanerat, kanske joggar jag igen kanske inte....fååår se. Ge mig nått förslag. 20 sidor i samhällskunskapen ska i alla fall läsas!

Ciao chicas y chicos qué es muy guapa.....no dormir con vientidos horos. No bien.
image67

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en mysig dag, kom ni fram till om hon var gravid? (jag gillar att kommentera)

2008-04-08 @ 17:23:36
Postat av: christina

haha snackar vi om jason mraz ft. 50 cent remix eller vad syftar du på, min sköna böna?

2008-04-08 @ 23:16:35
URL: http://croissant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0