Jag är i skolan.

Hejsanhoppsan alla bloggkåta människor!

Idag skiner solen, men inte blir livet bäst för det eller vad säger ni? Skolan finns kvar.....
Idag slutar jag med lektioner klockan tre sedan är det bara klassråd kvar, de brukar gå undan rätt så snabbt!
Sen ska jag nog ner på stan och kika vad som finns....vad händer liksom? äre fest eller?

Ikväll ska jag hem till Maria på middag också...eller vi ska laga själva, lax med klyft eller pressad potatis till det någon dylik tomatsallad, blir nog brais! Vi ska mest deeeeeeeega........men så typiskt, när man bestämt sig för att göra de så har man (jag) känslan att bara göra något jättekul och intensivt! Skumt dedär. Inte det att jag inte vill göra de jag ska....mer att jag har en annan magkänsla just i denna bloggstund.

Vad ska ni göra i helgen? berätta, för jag är nyfiken, vad händer på lördag gott folk? nån som vill hänga en timme eller två?

pusspuss/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0