Jag ska sova innan tio!

Hejhopp!

Igår var jag på party! Ja, det skulle jag vilja kalla det. Det hela började med en fin middag hemma hos Kristin....som Chrsitina&Kristin hade anordnat.  födelsedagsbarn som de var. Maten såg ut såhär: den var himelskt utsökt...blir hungrig av att kolla på bilden :)
Sedan kom de lite fler männsikor och kvällen var väldigt skoj!
Lite bilder:
Efter det här blev det ett strömavbrott och hela datorn bara slocknade, men inlägget blev sparat i utkast :) Så det blir inga fler bilder....tyvärr. Faktum är att jag insåg hur mycket el vi använde när allt slocknade, jag tände ljus i mitt rum och la mig och läste lite. Riktigt mysigt, så borde man egentligen göra varje kväll. Man får liksom ett mer lugn i kroppen och en harmoni intas, isället för att sitta vid datan och bli helt "uppjagad".
Nu sitter jag i skolan och ska snart ha spanksa, sedan samhällskunskap och til sist men inte MINST...natinoella i engelska (muntliga) får hoppas att det går bra!

Ikväll ska jag till Mamma, skönt med omväxling och lite närmare till friskis :) Var där igår och körde Intensiven. jättekul och jag mådde mycket bättre efteråt. Idag blir det ett pulspass!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så skönt med träning! Har inte varit igång på nästan 2 veckor! blev sjuk efter helgen här i E-tuna:(

xoxo F

2008-04-14 @ 17:59:47
Postat av: christina

sexiga bilder! :)))

2008-04-17 @ 21:05:25
URL: http://croissant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0