Kvällen är här.

Hej på er!

Ligger och slappar hemma hos Maria, hon har somnat så det änder ju inte massor här. haha.
Sneglar lite på nån film på ettan också med Julia Roberts, hon spelar Erin Brockovich. det är spänning vill jag lova.

Efter skolan gick jag, Maria och Sara på stan. Maria köpte två linnen, fina var de! och jag handlade en svart vanlig T-shirt, som jag har på mig nu. jätteskön!

Imorgon ska vi upp och gå innan frukost, hur ska vi orka??

Vi åt ett jättegot kvällsfika för en stund sedan...te, fil&musli,äpple och hårdmacka med skinka och tomat. de var svårslaget!

God natt på er! Nu ska jag nog krypa ner i sängen....orkar inte vara vaken, de är dött!

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0