Kvällen!

Idag efter skolan rensade jag och Maria mitt rum....+ att ajg städade badrummet, hur ofta gör man de? nixpics... not so often.
Senare blev det lite fiksgryta med potatis och sallad.

Vid halv sju fick jag och Maria för oss att åka ner på stan och fika med vår Greklandbuddie.... även kallad Mallanbrallan. Så det hela genomfördes i snö/regn/piss-yran!  det flev fiket Joels....väldigt mysigt! Vi pratade igenom allt och inget och det gav i alla fall mig en ljus syn på livet :) Tack för upppiggningen.
Sen har ajg bara tagit det lungt och gjort en fruktsallad...banan,äplle & Mandarin toppat med hasselnötter och satade cashewnötter...men en skvätt A-fil. prova de! godaste på länge.....nästan som en god insmörjd..........i choklad. MUMS!

God natt...nu ska jag sova och ladda inför idrotten och mitt nationella i engelska imorgon!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0