Lördag!

tjooo!

Idag vaknade jag halv elva, riktigt sofy! Åt en rulle och satt mig lite vid datorn för att genomföra lite studier och lyssna på lite musik.
Sedan vid halv ett gick jag ut på en liten jogg i det ganska friska vädret....det var rätt tungt men skönt, man får tänka att man är lätt helt enkelt! Sedan gjorde jag lite stryrka...känner att det är två månader kvar nu :) he he.

Nu ska ni få er en snygg bild jag hittade, efter min jogg är jag förhoppningsvis ett snäpp närmare hennes mage, jag har ju fått för mig att jag ska ha en six-pack till sommaren. vi får väl se...... va va va? hennes "tan" bangar jag inte heller på!
image69

Kommentarer
Postat av: Maria

Banga inte

2008-04-12 @ 14:44:17
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: Frida

Nästan så att man blir lite lebb här, damn vilken snygg tjej:O Jag skulle inte klaga om jag såg ut så..

2008-04-14 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0