Måndag är dagen!

Hejsan!

Imorse när jag vaknade så kände jag mig ganska opepp...det regnade jättemycket och jag var trött.....att veta att man då ska stiga upp vid sju-åtta fyra dagar till är inte en höjdare, eller vad säger ni?
Men jag gjorde mig en tallrik fil & Müsli och två koppar kaffe...sedan var jag på benen!
Innna jag stack till skolan så var jag tvungen att sätta på låten No Air - helt beroende av den efter helgen, och vet inte om jag mår braa eller inte av att lyssna sönder den.....

Väl i skolan var det svenska på schemat: vår lärare är väl av den flummigare typen...så vi skulle lyssna på klassisk musik och skriva tre korta dikter...en betsående av mycket verb, en av substantiv och en av adjektiv.....mina fick handla om helgen! :)
Sedan var det geografi och lunch...helt vegitarisk för min del, gottish. (stekare från sthlm med tighta brallor, vars kläder spricker i sömmarna).

Efter de var det spanska, samhällskunskap och engelska. På samhällen diskuterade vi lag och rätt...eller ja, satte igång det ämnet. Det var skoj, inte så tungt kapitel liksom, Min grupp kom fram till att ett brott är en "busig hadling, som skadar andra"......och småbrott...skulle kunna vara en blottare - som blottar sig fast med braxorna på men ingen T-shirt. hehehehhehe.

Kom hem från skolan vid strax efter fyra...då jag får ett ryck och städar igenom hela familjens kök. Riktigt skön käsnla, typ putsar kaffebryggaren och diskar den - hur ofta gör man det? Iiiiiingen aning!

Ikväll ska jag nog ut på en mysig runda längst ån, precis som igår....rulllade så bra då så tänkte att en lugn körare idag nog blir bra :) Är så mysigt att bara rulla på med stegen och känna att det flyter och bara få in massa frisk luft...sedan stretcha och duscha. Men först bli det middag!

Puss och kräääm!image66

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lyssnar på låten nu PLUS att jag också fick ett städryck, och ja, det var i köket... ofta.?! :P bajs va lika vi är då. :S but I like it, a lot ;)

2008-04-07 @ 18:05:41
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0