Övningskörningn nästa!

image74Nån som ser mig?

Hej!

Kom precis hem från att ha vart på en övningskörningskurs....eller som "Janne" utryckte sig...en introduktionskurs för handlerare och elev :) den var väl lite halvgivande.....men lite gamla skämt och en lärare som jobbat "liiiite" för länge med sitt jobb, men jag eccepterar. Nu har vi intyget så det är bara papprena som ska skickas in...sedan är jag ute på vägarna :) Känns mysigt på nått vis.

Idag var jag i skolan mellan 13-15, I like it....vi hade engelska vilket var helt okej. sedan åkte jag och maria ner på stan och kollade lite smått.....så mycket mer har de inte blivit av. Vakade vid nio av mig själv (fetaste känslan - att känna sig utsövd!) sedan städade jag och packade upp min sjukt stora väska från pappa....och så pluggade jag lite också.

Igårkväll gympade jag, pulspass! det var jättekul...med Anna Fältström, halvsju på ultuna...ni uppsalabor som har lite energi i kroppen...prova de ;) jag blir så glad efter jag tränat, det är en mäktig känsla! Hur trött man är innan så blir jag nästan alltid piggare efteråt.

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag ser dig. Shit du är ju snygg ego ;) din lilla busschaffis.

2008-04-15 @ 21:18:44
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0