Shit va mysigt vi har det!

Hejsan hoppsan alla Moa-älskare!

NU har jag kommit hem från träningen...blev ett Core-bosupass, jogging ute...i shorts! helst stört men det kändes som en ljummen junikväll :) And i like it. Cyklade både dit och hem också! jätteskönt fakstikt! Roligt att röra på sig nu när man kan göra de ute...allt rullar mer liksom, bara att sätta på sig en hood att dra iväg, isället för att plasta in nån konstig ryggsäck som man ska ha på pakethållaren ochsedan dra på sig regnkläder osv.....inte de skönaste. har ju vart med om bätttre upplevelser.

Nu e det bara 24 dagar kvar i skolan för min del och alla andras på Rosendal i smip07b. jag läääängtar ihjäl mig efter sommaren! ska blir de roligaste på länge......men den dagen den lyckan! jag ser i alla fall fram emot den! Fyller ju år då med :)
Imorgon blir det fika på någon uteservering med Chrsitina, Totto och Maria sedan vid sju resturang med Mamma,Maria och mammas kompis.och kanske nått mer.....

Chrisitina skickade en nostalgitripp nyss från bryggan i typ augusti.... :) Mysigt.image81


PUSS och trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt vi har det, hade det och kommer att ha det ;)

2008-04-24 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0