Skojare!

Tjena på er.
Tänkte börja med att berätta om mitt tillstånd för tillfälligt.
Igår var jag som sagt på gympa, och den häftiga känslan över att ajg inte längre mådde piss infann sig. Jag blev dunderglad och fick massa energi. Lagade mig en middag och satt "lite" vis datan. La mig vid tolv för att jag chattade massa, när ska lilla jag växa upp och sluta sitta och göra de?!......Så kvart över sju var jag trött och opepp på matte. MEN gick upp till skillnad från vissa andra. Hade liksom betsämt mig för en lyckad dag.

Idag har jag haft på mig strumpbyxor, hög svart kjol (Marjos) vitt linne...spetsiga svarta skor och en skinnis :) Känns bra. Efter skolan har jag kikat lite på stan med Maria, vi träffade massa som vi kände, kul....jättekul!
Köpte mig en hatt, tvål och fotkräm - de sistnämda fick jag av Moriiii, schysst av henne!

Ikväll har de blivit lite middagslagning av mig och Maria, vi bor typ ihop i mellanåt :) Kyckling, ris och tomatsås med stekta papriker. Sedan massa kaffe och cashewnötter! Fan va gott de är.

Sedan har vi spanat Så ska det låta, där Segerstedt gästade, han var Braaa och snygg i håret, såg lite ut som en uggla tyckte han själv. Aja.....det blev en soft hemmakväll idag. Sjukt skönt!

Imorgon ska jag sooova länge, äta en beloved frulle, plugga, joba på friskis och sedan på Middag!

pusspussssssssssssssss och en FET kramimage68 Saknar dig Paula! Vi kommer igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

tack vare dig är jag på väg mot ett kaffe beroende igen.. både positivt och negativt. Älskar känslan av första klunken under dagen(L) haha, här sitter jag och diskuterar kaffe. Ha det skönt, F

2008-04-14 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0