Vi är en fitnessoas!

Tjenis!

I Lördags var jag på utbilningsdag på F&S. det var en trevlig dag, då vi lärde oss hur man ska agera som värd och hur man uppfattas när man står där och hjälper träningmotiverade. Det är viktigt dedär. Det roliga när man e på sånna där dagar måste nog vara att det inte är jag, de eller friksis utan vi som förening som måste utveklas...Friskis är en ftness-oas för alla....och är uppsalas största träffpunkt med över 23000 medlemmar. det är tugnt! :)

På lördagskvällen grillade jag hemma hos Madde, skitgott!
På söndagen vaknade vi vid elva och tog de sådär riktigt soft. Senare på kvällen/eftermiddagen sprang jag med min bror......han springer obehagligt fort, men de var bara at hänga med i alla ner och uppförsbackar i skogen!
Sen åkte moi och Maria och lyssnade på Christoffer Hiding, han från Idol för er som inte är så insatta......han har en skön röst.......kanske en bra bröströst också ;)

Ikväll ska jag till pappsen, det som e bra med det är att jag kan föra över massa bilder :) kanske langar upp lite här sen. men innan de ska jag på stan. älskar stan!

NU är det bara engelska nationella kvar innan valborgslovet kommer. slutar efter provet imorgon 10.50 - YES! fan va skönt. sen e det 6 dagars ledighet! jättefett.

Fyskrutt på er. Hoppas ni mår bra och att ni känner er fina idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0