Vi snackar ihjäl oss här hemma hos mig!

Tjenare på er mina bloggläsare!

Jag tänkte dela med mig av min dag.

Imorse vaknade jag runt tio hemma hos Maria....utvilad och i harmoni med mig själv.
Vi gick en snabb promenad på 35 minuter och sedan gjorde vi oss en sjukt god frukost med gröt,rivna äpplen, kanel och mjölk! rekomenderas! Sedan tog vi det riktigt lungt, satt lite vid datan och bara hade de lördagskul :) Duschade och åkte ner på stan.
Där bokade vi tågbiljett till senare evenemang i vår, jag lämnade tillbaka ett par shorts, och så hälsade vi på Tove som jobbade flitigt på musikens hus. Hon var snygg!
 Vi satte oss på våra gamla goda cyklar och åkte hem till mig. Där tillredes det tacos och Tove kom över :) Nu har vi det skoj...pratar om sommaren och kollar på körslaget.....smoothie är påväg att tillredas också!

Recept: vaniljyogurt, frysta hallon, bärmüsli!

Kvällen är fortfarande ung så vi får väl se om de blir partaj lite senare...om inte annat kommer musiken dras på här hemma och dans kan lovas!

Nyp i stjärten från din moahoe!

Vi alla här inna i 2:an med högt i tak ute på Ulleråker hälsar: Ta hand om era rumpor, för ni får inga nya!image78

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv pudding! Lovar att ta hand om rumpan väl!

2008-04-20 @ 16:32:55
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0