25 Augusti!

Heeeeej! hur står de till undrar jag?

Själv sitter ajg och surfar, diggar musik, mejlar massa viktiga mejl....säger att ajg akn jobba ilte extra till min boss osv. Ska snart iväg till min ammma och hämta en cosmopolitan som har dumpat ner i brevisen!

Måt lite bättre just nu men under dagen har de vart lite tugnt, ni vet när man bara vill blunda för att amn känner sig typ igenbombad....ögonen har runnit så de har sett ut som ajg vart riktigt jävla ledse,....men de är jag ju inte :)

Ska försöka hålla på regeln att stänga av datan mellan 21.30-22.00!  det är mitt nya höstlöfte....funkar inte att sitta uppe till elva, tolv ett!

Imorgon e en soft dag, vi ska lära känna ettorna i typ en timme sen är de lunch sen slutar vi. Jag ska ner med några tjejeor i klassen och fika och kolla lite på stan, måste ha lite partykläder till helgen!

Idag efter skolan var Maria här och vi gjorde kaffe latte och kollade på massa filmer från Grekland!
Efter maten var jag och handlade med pappsen min, när vi åkte in på en frukt och grönsaksaffär i G-sunda så fick ajg värtsa notslagin att ajg var i Grekland, saknar de så fruktansvärt!
menmen....de är ju bara att dra iväg igen nästa sommar!

Nu ska jag gå iväg till min mamma och hämta cosmon-tidningen....till den ska jag dricka lite bärté och ta mig en nektarin! Mums



Poolraggare är vi allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marrrr

Mysigt! Ses imorn! :D

2008-08-25 @ 20:07:16
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0