Avskedsfest I rasbo

Hoho, vilka var inte där?
Jag var i alla fall.....Chrsitina hade ansträngt sig så det stod härliga till och det serverades Italensk paj, quinoasallad, dryck och så hennes berömda chokladkaka med vaniljglass :) Massa snälla och trevliga tjejer åt ihop helt enkelt!
När alla andra gäster droppade in stod hela köksbordet fullt av massa hembakade verk- Sååå christina.
Det var i alla fall en alldeless förträfflig kväll men jag, Maria och Miakela och en tjej som jobbar på hm (skämt å sido)  Tog 23.15 bussen hem. Jag var ju helt slut från i fredags. La mig vid halv ett.....gick upp halv nio för att jobba på friskis. Helt okej men vääldigt lugnt så det blev lite långtråkigt. Slutade vid halv ett.............................................................................................................nu förbereder jag mig för att jogga tillsamans med Maria nånstans längst ån vid cirkus fyra. Hoppas det går bra för mig idag, var ett tag sen jag sprang, i Grekland var de ju vilovecka....och sen blev jag sjuuuk! Men nu e jag back on track förhoppningsvis!

 Emma, Amanda, Tjejen själv, Kringlan, Smarr!

 
Hon i vitt har feeling!

 
Snyggast.se sökord: Mickis

 
:)


Vi skulle se jätteseriösa ut, Är vi "superlika" som alla säger? Eller som slobodan i bibblan själv utryckte de när sanna kom in och skulle ha en bok - mooooooa, hecshaaaan, jo de är du Moooa, okej då...men syyyskon, kusiner?? Ha ha...ÖÖh kompisar...

 
Bryggan

 
Ha en jättebra år i Madrid!


Veckoplanering
Jag hoppas veckan som kommer blir en bra vecka. Måndag e jag ledig efter skolan, men slutar 16.40 för mitt indviduella val (Etik & Livsfrågor) drar igång. Efter skolan ska jag ner på stan och hämta ut lite nya träningskläder som jag har beställt sen ska jag även flytta till mamma för två veckor :) Tisdag jobbar jag halv fem till sju och brjar förhoppninsgvis skolan ett, efter jobbet blir det ett styrkemedel med Jenny. Onsdag ska jag nog gå på Helans Intensivpass 17.00 men  det är inte besämt. På kvällen drar ju IDOL igång, tror inte de kommer vara bra iår pga av jurybyte och plus att det känns uttjatat, Men Idol är ändå Idol så jag ska kolla. Torsdag har jag då EN lektion eller skoja bara jag är ledig, eftersom min mattelärare har gjort en bebis! (ÅÅH UNDERBART) Men jag jobbar halv fem till sju då med, sen blir det skivtsång-kondition 19.30.
Fredag går jag till kvart över två. Vad händer då??! INGEN aning............ fredagar som brukade vara så mysiga förr i tiden :)
På lördag ska ajg hem till Malin på nån form av filmkväll med M-Flicks!
Söndag jobbar ajg 9.45-12.30! Janiii hur ser veckan ut? Ganska inrutad men lite luckor finns de ju som ska fyllas ut till kompisar och annat skoj!

Nej nu ska jag mysa vidare i min stora gråa kofta och tagga för löpningen. Ikväll ska jag äta middag hos Marias mormor :)

Kommentarer
Postat av: smarr

Snygga bilder och rooli blogg!!!!!! ::

2008-08-31 @ 15:24:31
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hon från snyggast.se

HAHAHAHAHA. FYFAAN vilken otroligt FUL bild.

Ny bildtext:

Viktväktarna.se Sökord: tjej som borde gå med.



Loveya.

2008-08-31 @ 15:53:40
URL: http://micha.webblogg.se/
Postat av: christina

Åhtacksnälla för igår! Jag hade verkligen sjuuuukt kul (trots att jag inte minns allt) Finns det någon chans att jag skulle kunna få bilderna igår som du tog? puusss!

2008-08-31 @ 17:40:02
URL: http://croissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0