back to basics

Det är så mycket som ajg missat på de två senaste veckorna känner jag.

Till och börja med, det finns inte mycket att klaga på kring Zante....det var helt ofattbart underbart, vi finner liksom inga ord.
35-40 grader varje dag, klarblått vatten, fin sand.....nära till havet, bra hotell, roliga männsikor på hotellet, god mat, hyffsat billigt. bästa resetjejerna, grymma klubbar och drinkar osv..... Man kan inte annat än att bli lite nostalgsik och sakna det.
Bilder finns uppe på facebook!!



Idag har jag vart i skolan halv elva till ett, sista timman åt jag lunch, chickenbits,ris och currysås :)
Om en timme börjar jag jobba, så nu ska ajg dricka en kopp kaffe, ta mig lite nötter pch en frukt och sedan cykla iväg.
Har ganska ont i halsen vilket är peeest med tanke på att det är Kick-off på friskis imorgon i de nya lokalerna på väderkvarn och då blir det MASSA träning. Jag får hoppas att ajg sover bort sjulkan inatt!

Nu måste jag käka! Pussss

Kommentarer
Postat av: christina

nästa vecka kommer jag förbi skolan lagom tills du slutar och följer med dig hem på nybryggt kaffe och snuskiga detaljer från Grekland. Aight?

2008-08-22 @ 22:15:20
URL: http://croissant.blogg.se/
Postat av: malin

zantis </3

2008-08-23 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0