Do you miss me?

Heyheyheiiiii!
Kläder cirkulerar i mitt huvud! Vad är liksom egentligen snyggast osv. Imorgon funderar jag i alla fall på att köpa en coolt linne på weekday som går ner i ryggen (rätt mycket). frågan är bara om jag ska svart eller lila......Jag har nyss kommit på (då jag stod och provade lite kläder) att svart e rätt fult i för mycket mängder. uschusch! Idag köpte jag i alla fall en grå t-shirt-klänning, väldigt mysig, ett par svarta legging och ett par röda strumpbyxor. råcoola...de ska bäras med svart klänning, pumps och hatt en vacker kväll i höst :)

Jag har appropå ingenting fårr ont i helasen vilket suuuger, ska nog koka lite te och se om de hjälper, kanske läsa lite. Jag har så mycket tid, vet liksom inte vad ajg ska göra av den.....inte kan man vara vid datan hela tiden. och på tv tycker jag de bara går riktigt dåliga program. Finner liksom inte meningen med att sitta där då. Nån som har nått tv-programstips?

nej nu ska jag skicka in mina jobbtimmar under andra delen av sommaren så jag kan få lite klirr i kassan nån gång. Växlade desstom tillbaka pengar från Grekland idag. 1900! Mmmm I like, very niiiice!

Pusssss dåå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, mitt linne från weekday, Så snyggt! mmmmm me like liksom.

2008-08-26 @ 20:36:30
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: sara

JAG har att TV-programtips, jag e helt fast i Sex and the City efter att ha fått första säsongen. Så inget problem att fylla ut tid inte. Join me :D

2008-08-26 @ 22:51:44
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0