Hallsta

Hallsta var kalas....var ju där igår med Maria, Paula, Karro, Saga och Ida (Idis som jag kallade henne) Det var jättekul och vi campade i en liten stuga och förade "lite" :) Höhö. Var värsta hålan men det blev bra ändå....tyckte synd om Erik som hade luftvägskatarr, vagel i ögat och blev slagen i magen :S Stackarn! men de tyckte vi gjorde giget så det var sköööj! Även om vi säkert var smådryga där ett tag.
de var spiknyktra för en gångs skull och jätteopepp.
Vi körde i alla fall stekarfingret hela spelningen och vakten Omar/Ömar kommer jag minnas länge....en liten asiat som upplevde sina bästa dagar  den kvällen!

Lite bilder, vi tog riktigt många men ni får bara se några:



Bilden på Ömar och Ida är bäst!


Nu ikväll ska ajg iväg till Chrsitina Peraosn som har avskedsfest eftersom hon ska "glida runt" i Madrid ett år och åker nu på måndag....det blir god middag med massa mysigt folk!
Tyvärr måste ajg värda på friskis 9.30 imorgonbitti...men de löser sig.
Så in i duschen blir det nu!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Maria

O/Ömar var jättesöt verkligen. Snygga bilder annars!

2008-08-30 @ 16:36:02
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: idaa

tack själv!

haha, vilka bilder asså.

yeah babe, locket is home with MAMA.

för att forstätta med min underbara engelska menar jag...

2008-08-30 @ 16:39:48
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Karolina

Thanx själv ;D



Diggar bilden i slutet! Jag set ju JÄTTE glad ut....NOT -.-

Vi var faktiskt inne i en allvarlig disskusion där... (a) thihi.

2008-08-30 @ 19:28:48
Postat av: Saga

idaa blev idis

jag blev sagis



...och faktiskt brukar vi kalla karro för karris...



så det är bara att höra på Moa ;)

2008-08-31 @ 19:56:08
Postat av: Saga igen...

jag menar "Mois" :P

2008-08-31 @ 19:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0