Hur har allt vart?

Tjena läsare!
Sitter och skickar lite hjärtan med Muffen på msn för tillfälligt och snackar även med Sagis.
Löpningen gick ganska bra faktiskt, vi köre ( båda i sprinter och vita långarmade. haha standard) från flurran - utestället för 30+ till en bit efter mig och sen tillbaka till stan igen. typ fem km. Sen gick vi ju till stan och hem också.
Jäklar vilka skavsår jag har på mina lilltår (fult ord) från alla klackar i helgen, helt sanslöst....får väl bli flip-flops i skolan eller nått.
Middagen hos Marias mormor var också grym, fick skjuss hem av Maria själv efter dessutom! Väldigt skönt eftersom de typ har blivit kall höst helt plöstligt!

Nej hörni, nu ska jag gå och lägga mig och sova några timmar, cirkus 9. Måste upp halv åtta och går som sagt i skolan 8.40-16.40. men har håltimme mellan 10.20-13.05. så då hinner jag pusta ut!

Juste, jag har glömt säga att efter mitt hadbang igår fick jag nackspärr/förlamning/böld/Ömhet och annat mys i nacken. Lidande! Muy sufrir! Bildbevis kan man kalla detta ------->









den som inte saknar Zante är en megamuff.



Nattinattikramkram: kan inte hålla mig.......måste verkligen bara fråga Malin appropå Zante, hur är det med din Minifinis?

Kommentarer
Postat av: Sara

haha... härlig bild på dej när du rockar. marias min är oxå härlig

2008-08-31 @ 22:47:43
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHA jotack, min minifinis mår alldeles utmärkt. lite lite action kanske på sista tiden, men dt ska dt bli ändring på! :)

2008-09-02 @ 20:47:15
URL: http://metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0