It´s to late to apoligize...it´s tooo laaate...

Den låten har ajg på hjärnan i en ganska gnällig version. jag säger då de rixfm, rixfm.
Nu sitter ajg mest och softar, idag har jag bara tagit det lugnt, var ute på en promenad då håret flög fritt i höstvindarna...det kändes verkligen som höst. läskigt men lite skönt!
Har precis käkat en lunch...exprimenterade lite i köket och det blev till slut, stekt kycklingfile men banan och paprika (är det NÅN mer om gillar de??) och till sås creme fräsch (haha hur stavas fräsch?) och krydding grön curry pasta och vanlig curry....denna röra la jag i ett tortillabröd, lr jag åt två. su nu e jag redo för ett jumpapass i stadsparken!

men innan dess ska ajg träffa Maria på stan, vi måste byta våra sprinters....vi köpte ju herr och de är LITE stora i grenen. höhö!

PUss & Kram hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0