"Jag skriver upp de i Word"

Ja ni....är med maria och vi akn inte riktigt gå och lägga oss, eller ni kanske föredrar hoppa i säng :) Hur som haver så vet vi inte riktigt vad vi håller på med. Vi planerar lite inför kommande event i alla fall.
Under kvällen har vi ätit jättesen middag (pasta&Köttfärsås) och så har vi suttit vid datan å flummerummat.
Lämnat lite sköna komentarer på en viss sida vars namn heter emdartist.com. Finns så många speciella filurer där :) Nåvelan.

Idag på förmiddagen skrev vi packlista till Grekland också. herrgud nu sittre ajhg och skriver om sånna här råpersonliga saker igen.....aja kanake går och lägger mig nu. vi får väl se, men packlistan blev lång. så mycker krämer, schamppon,sprayer och annat som måste med! Taggade är vi i alla fall.

Hoppas malin har de söööft på BJ ikväll i alla fall! Och hoppas du hitta nån partybrud som va peppis.

God natt på er....jag längtar redan till de nymalda kaffet imorgon. kanske är vi så hurtiga så vi går en morgonpromenad också! Imorgonkcäll ska ag klippa mig, eller tunna ut mitt svall :) är helt ledig från jobbet också.

Simma lugnt! Om en vecka lär ju ni simma i regn och vi i medelhavet, men så e deee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0