Kom igen nu britt-marie förfaaan!

http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8 Har ni tråkigt kan ni ju allid kolla på den här killen. Han verkar ha haft en bra krogrunda :)

Hur mår ni alla då?
Jag mår fakstikt rätt bra idag, halsen börjar ge med sig för mitt vilda liv :) Idag följde Maria med mig hem en stund och kikade på mitt rum...jag håller nämligen på att fixa om de lite, har bytt plats på sängen...eller rättare sagt "körde upp"den" mot andra väggen.....så nu måste jag sätta om lite hyllor och dylikt. sen ska jag sätta upp lite greklandbilder och köpa mig nya påslakan och en spegel. Är även ganska inne på att sälja min säng som är av mjuk variant till en som är medel. Jag tycker den är för mjuk liksom...sjunker ju ner i mitten på en obehagligt vis.

Nu fick jag ett klipp av Maria här på msn som ni borde kolla på om ni gillar såklallade "stekare" http://www.youtube.com/watch?v=diZWxboi43I&NR=1

Och nu hitta ajg ett till: en snubbe på Stureplan berättar om sinan trix och knep....men han verkar ha fullt upp med sin guldsjal som fladdrar hej vilt....och när han drar e det bäst "nu måste ajg gå och köpa mig en vurre"
http://www.youtube.com/watch?v=UrZhijqdFqs&NR=1

Efter att vi vart hos mig i alal fall så drog vi ner till storkens utesevering där alla verkade hänga idag :) Vi skulle hooka med Madde och Malin. Myyysi...Jag tog mig en god smörgås :) sen köpte vi lite saker, jag ska köpa ett linne imorgon, hade glömt mina pengar, flopp + att linnet nog fanns som nytt inne på weekday imorgon. de jag prova var lite stort och uttöjt......höhö.
Idag till middag käkade jag risgrynsgröt och nu sitter ajg bara och söker på stureplans-finisar.....Imorgon börjar jag fem i tolv och slutar vid ett. GÖTT! Måste d ner på stan och köpa linnet sen 19.30 ska jag och Maria på skivstång! Pumpa lite inför festerna i helgen.

hade skoj och sov så gott inatt! Hoppas alla har de bra i sina skolor, ett lite tips som jag lärde mig igår: allt som tar mindre än fem minuter...ta tag i de direkt! Jag har provat och de funkar...vad livet blir effektivt!




Fattar du, liksom värsta känslan...vi hade de så otroligt bra, tänk när vi mööös efter stranden i våra vita handdukar och bara var "superfinis" man visste ju liksom inte vad man skulle säga...sen fixade vi oss, förade lite och gick ut och DANSA hela natten...sen vaknade man. åt god frukfrukost satte på sig en sexy bikini la sigpå stanaden...slängde sig i de stora havet, la sig och läste...åt megastora nektariner och diggade sköna sommmarlåtar.......inga måsten, inga krav, allt fixade vi själva....bästa semesterveckan på egen hand!
























Kommentarer
Postat av: Maria

Innan fattade jag inte att vi skulle åka.

När vi var där fattade jag inte att vi var där.

När jag kom hem fattade jag inte att vi hade varit där.

Först nu så förstår jag hur underbart det var..... Det jag försöker säga är att jag saknar det!

2008-08-27 @ 22:37:29
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: malin

heeelt otroligt jävla underbart!!

2008-08-28 @ 09:15:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: Kakan

Fett bra jao.

Vad händish annars?

2008-08-28 @ 09:18:20
Postat av: Frasse

Skitskönt skrivet, man ser att du har talang.

Är det nästa alex schulmann man sitter och läser kanske? fniss

2008-08-28 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0