Måndag dvs. en vecka och en dag kvar!

Hej allihopa!
Igår och idag har jag vart med maria. Hon é fin <3!
Igår gick vi på stan, jag köpte sminkborttagning, fotkräm,solpuder,solpuderborste,ögonbrynspenna och nagellack (malava Tokyo) ja, herrugud....sånt här pratar jag ju inte med er om egentligen....nej men skämt å sido. det blev del del odch tror allt gick på cirkus 160 spänn....inte så farligt ändå :) den som jobbar får pengar.

Och appropå jobb och friskis så jobbade jag igårkväll, men innan dess var jag och Maria och gymmade på Ultuna....hard workwork, ungefär ;) Vi sprang och och gjorde massa avancerade stryrkeövningar :) Så efter träningen fick Maria vara min minglare i i två timmar, men det gick ju bra eller hur?
Hon sov hos mig i varje fall och vi gjorde lite mysmiddag på kvällen och chattade med snyggisar.
Idag har vi vart en sväng på Ikea, stadium, skopunkten OCH coop, där blev vi bjudna på fisk av vår gamle tränare Björn. haha. På stadium inhandlade vi varsinna Sprinters, sånna som gör att luften inte stoppar en när man kommer upp i hög fart, värt! De åkte ner lite i grenen, köpte vi kanske herr. öhm. ja......
Ikväll var ju på jumpa (för jag jobbade) de bev lite regnit men sånt e livet.
Nu har jag badat med badkulor och body-shop...passionsfrukt! mmm :) Lte mat blev de också, falukorv me pasta å sallad, och jag var fakstikt så snäll så jag svepte ihop en matlåda till mammsen med.

Om ni vill så kom ner och jumpa 18.30 i stadsparken tisdag och onsdag, jag jobbar och både Paula och Maria kmr vara på plats.

Imorgon kommer paula!
Och alla som läser, ta vara på sommarens härliga stunder nu, även fast de är regniga kan amn ju passa på att träna, fika och mysa....kanske laga en god middag med sina vänner. det är väl bara två veckor kvar eller nått sånt skrämmande. Men på Tisdag drar jag, Maria och malin till Zakythos och lever livet i fulla drag sista veckan...skrev ut biljetterna idag. Fan va STORT!


pussssssss

Kommentarer
Postat av: Maria är tillbaka

Men vi/jag försöker ju pressa dig lite bara..... gillart!!

2008-08-04 @ 22:31:52
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0