Mmm kaffe!

Hej på er snyggon!
Hoppas ni har det bra i regnet, jag mår faktsikt bra.....kan va skönt att mysa lite inomhus också!
Sitter fakstikt med både strumbyxor (tunna) och långkofta på mig, känns höstigt men ändå harmoniskt och skönt :) So you know.
Idag när ajg hade slutat jobba så råkade "vi" kanske mer receptionisten som ajg jobbade med låsa in en spinningledare, som var inne i den mörka hallen och tränade på sitt kommande pass. haha! Så när vi skulle gå så stid hon där och bankade på den låsta dörren och kom inte ut. PINSAMT Men lite smått kul också....larmet börja tjuta som en stucken gris....menmen de löste sig nog, jag cyklade iväg mitt i regnet.
Nu sitter ajg och dricer kaffe och ska äta ett äplle å nåra nötter. De är gott!

Ikväll skulle jag ära middag med massa brudar men eftersom vi inte längre kan vara hemma hos linn så vet jag inte riktigt hur de blir med den saken. Nån som har nått hus att va i? haha Tror Tove kommer hit i alla fall....vi skulle iaf ses och så hade ju pearson nån idé :)

Sitter och funderar lite på när Maria kommer hem idag också, vill ju träffa henne så fort som möjligt! Hoppas bara hon inte är brunare än mig.

Åh nu fick jag sms av min Sistah som hon så fint heter på min mobil! (vi har inte pratat på en vecka)
Nu pratar vi, och ajg fick massa energi! Att de kan vara så roligt att pratas vid efter bara en vecka :)
den här bilden säger verkligen mer än 1000 ord!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0