SNOR

Jag är förskyld och det är riktigt segt!....är sällan sjuk och nu känner jag bara att allt kom på en gång. Sen jag kom hem från Grekland har ajg jobbat massor, börjat tvåan på gymnasiumet, hunnit med en såkallad kick-off på friskis + åkt till pappa, Idag har ajg även försökt att ta mig an den mastiga ekonomi-läxan på närmare 40 sidor..... hög-konjunktur/låg-konjunktur, inflation och växelkurs är sådant som ska kunnas. Herrgud.

Igår var en en kanondag i varje fall, tränade på som bara sjutton, ett jumpapass, ett kombopass (skivstång + kondition - 75minuter) Ett danspass ( Massa blandade stilar och som avslutning ett jumpapass som alla nya jumpaledare hade satt ihop. Blir många liknande rörelser. Efter middagen dansade vi ju rätt mkt på danssgolvet också i säkert 1-2 timmar.
Nu e jag råförksyld, trött och har träningverk i min röv!
'
Nu ska jag läsa klart de resterande 7 sidorna av plugget sen kanske sova en stund!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackare som har blivit sjuk :( Men jag har nog blivit lite smittad.... :/ Jag har läst klart all ekonomi nu, men jag fattar inte heller. Värt, eller hur? :) Pussss

2008-08-24 @ 15:33:30
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0