Tips!

Nu börjat dagen få lite ordning på sig! Jag jobbar på här hemma....har packat ner det metsa nu vilket känns riktigt skönt.
Måste bara ge er ett gott lunchtips.....gör gröt på familjemusli, blir som vanlig havregrynsgröt fast godare, toppa det med lite äppelbitar och bananskivor....krydda med kanel och häll i mjölk. Detta åt ajg idag eller typ nyss med en kopp kaffe. Har faktsikt hunnit med att springa en runda nu på fetremiddagen också.

Så nu är det inte mycket kvar att göra....måste gå och solla bort lite linnen som ajg vill ha med mig, dessa linnen som jag alltid vill ha! va e grejen? jag kommer ju inte ihnna använda 14 linnen på 7 dar.....

/ Moa

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha, man plockar alltid på sig för mycket ;D



HA DET SÅ KUL!! Vi ses när ni kommer hem... BLI RIKTIGT BRUNA NU. Puss!

2008-08-11 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0