velig!

Sen igår har jag haft en underlig känsla som ligger och spökar....man skulle kunna jämföra den med rastlöshet, men inte bara......när jag sitter och surfar runt på massa härliga blogggar så kan jag ibland bli lite stressad över att alla verkar ha den här perfekta sommaren! De bor vi havet, är ute med sina båtar....myser runt med sina vänner, äter skaldjur, grillar och bara verkar ha det helt underbart. Medans jag som mest åker till nått halvdant bad med typ min familj....eftersom alla är borta, fast gentligen är rätt många hemma. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt. Idag vet jag i alla fall inte vad jag ska göra! Det blev ingen jobb-träff. Men vid nio gick jag ut och promenerade ändå till stan och tillbaka, efter det åt jag den här mysiga frukosten  som ni kan se nedan.
Kanske ska jag i alla fall träffa Malin ikväll efter jag jobbat halv fem till halv åtta.
Men hur som helst är jag fundersam och nästan lite stressad över nått som jag inte vet vad det är....jag vill ut ocxh göra nått RIKTIGT kul! men när man jobbar och molnen har tagit över är det svårt!
Saknar jag Maria, de kanske är så enkelt....för inte är det NÅN som jag delar så mycket med som den vännen. Nu om dagarna får jag sitta själv och äta finfrukostar. Livet är tungt. Jag får till och med sitta och asgarva eller megafniss själv åt saker och ting som är väldigt underhållande, det är ju sorligt men sant, jag sitter och skrattar för mig själv!


Kommentarer
Postat av: christina pearson

på lördag på lördag på lördag! jag kanske har en liten plan dudie, vi hörs senare om den okidoki? mycket trevlig fika igår! vi får ha sådana oftare (som i början av ettan) blev det något jobb för dig sen?

2008-08-01 @ 13:34:18
URL: http://croissant.blogg.se/
Postat av: malin

men du längtar ju greeeece såklart dumsnut :D

2008-08-01 @ 18:22:36
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0