Zante

Jag saknar grekland, måste berätta om allt sen när jag fåt tid. Nu ska jag iväg och jobba till tio och igår gjorde ajg desamma. tidtidtid, måste planera den väl i höst.

Idag var de skola igen, jättekul att träffa alla härliga människor! Har saknar alla massor, schemat var också soft, runt två-tre ons,tors och fredag....tisdagarna är olika och måndagar halv fem. man kan ju faktsikt inte klaga.
När jag kom hem sprang jag en runda, nu ÖSREGNAR det nått som bara in i helveteeeeeeee. Så jag fick ringa och säga att jag skulle bli sen. ooops, men jag tänker inte stå och säga "hej och välkomna" lika blöt som om jag har duschat. där går min gräns.

Tjolahopptholahej. Skriver mer sen!




Kommentarer
Postat av: smarr

Åh, gummsi stackare! Vad vare du åt som jag skulle prova? :)

2008-08-21 @ 15:57:03
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0