Cupido?

Jag blev så otroligt sugen på en cupido-sallad så jag cyklade iväg ner på stan för att käka en, juldukar hade de också, stämningsfullt!







Neee nu skojade jag, jag jag förstår att man akn tror att detta är en sån sallad, men det är en sallad á la Moa :)

Tonfisk,majs,gurka,soltorkade tomater, kikärter, sallad, paparika, creme fresch, citronpeppar, pressad citron, vitvinsvinäger och så lite pinjenötter ovanpå......mat-njutningen var på topp! Det får blir min middag också som ajg nyss slängde ihop. men nu måste jag cykla iväg till gymmet!

Kommentarer
Postat av: idaa

hahahha orka att jag studerade den jättenoga o ba NEEJ, dom har djupare tallrikar och dom skär inte gurkan sådär :o



haha, va dåålig jag är

2008-12-30 @ 15:53:59
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0