"de e bra där"

Halllåå!
Nu e jag hemma i lilla huset igen. herregud va sista dugnet har rullat förbi i 110, jag hinner liksom inte med! Måste brja varva ner snart, eller har nog redan försökt att göra det :) för IMORGON så har jag gått 1/2 gymnasiet och det känns fan stort! Det känns bra och det är helt uuuunderbart ju! Även fasst jag trivs på Rosen!

Men i alla fall så var kryssningen till Finland (eller var vi där?) jätteskoj! Jag, Maria och Paula hade väl som vanligast roligast innan giget, sen på giget så spårar allt ur och turkar står och trycker bakom en och försöker hålla deras tummar på att nån av killarna är bögar. hmmmm ja kanske har de chans på Erik, han ska nämligen gå ut med att han e Håååmooo. haha..... Vi dansade väl en del och hade det skoj även fasst de var lite konstigt samtisdigt, en kryssning är liksom inte som något annat, man måste uppleva det för att förstå stämningen. Vid sex tror jag vi ramlade in i hyttarna och uppe vid nio var vi, för att äta sjöfrukost. Trion lastade på om jag säger så :) men vafan då slapp vi käka lunch ;)

Här kommer ett FÅ utval av bilder, för de togs ju en del :)!
















  Enjoy / M.H

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åååh, niceniceniiiiice!!!!!!!!!

2008-12-19 @ 01:40:48
Postat av: idaa

åååh. det skulle vara två dygn!!

Så kul att ses igen :) puss på dig

& skicka bilderna sen :D

2008-12-19 @ 01:48:18
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Saga

snygg studentring nisse har ;)



puss på er era söööta fina! <3

2008-12-19 @ 08:22:05
Postat av: Maria

Så kul vi ser ut att ha :D

2008-12-20 @ 22:33:47
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0