Död dag.

Visst att de är myisgt och att man uppskattar att vara med familjen, men just nu är jag bara för uttråkad. Ska nog kolla på grabben i  graven bredvid om en stund och sen kanske sova eller nått....antar att den slutar nångång efter elva.

För imorgon ska jag jobba halv elva till nångång vid fyra-fem måste kolla upp dedär......sen ska vi alla finisar träffas? eller hur blir de, malin du kunde i alla fall? eller ska vi ha mass-chatt. Vi måste iaf diskutera nyår nu tjejor!

/uttråkad tjej, som ändå är nöjd, men som ändå vill göra nått.......!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh min faster är med i Grabben i Graven bredvid! :D Hon är en självgod granne med fula kläder som lagar köttbullar :P men jag har inte sett den ;P God jul!

2008-12-24 @ 23:18:33
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0