:)

Vad glad man kan bli av alla snälla komentarer! Söta ni är!

Jag har inte hunnit skriva på ett tag känner jag. Men det som har hänt i mitt liv är väll då att (förrutom klippningen) att jag börjat komma igång med jobbet som receptionist, och det är jätteroligt! Jag har alltid trivts på friskis, sen har jag vart på stan....fixat klart alla julklappat, försökt öppna ett sparkonto + legg, men efersom båda föräldrarna måste vara där så sket de sig, då bara min mor följde med. Sen har jag hunnit köra (ikväll) första träningspasset sen sjukan, det blev styrkemedel....det gick helt okej, men jag kände mig svagare vilket är naturligt. Efter passet så bastade jag och mamma, så det var ju skööönt efter dagens väder!

Dagens middag och lunch har vart riktigt bra, vi var och jul-hadlade, jag, mamma och brodern idag på förmiddagen nämligen. Och gud va goda saker vi fick med oss hem, ni vet nötter, sånna man knäcker själv och så naturgodis-nötter, sen mörk choklad, frukt - apsliner, klementiner, annanas och ja bara goda saker, julost som e så gott och sånt you know!
Lunch: 
Fiberhavregrynsgröt (första gången jag testade de, så jävla god var den) med vannötter, dadalra kanel och keso.....lite "jul jul strålande jul" över den lunchen.
Middag:
Stekt laxfilé, bönsallad (nån mix) fetaost, soltorkade oliver, keos&petsoröra) och så vitvinsvinäger + salladskrydda på de. Låter de inte gott så ska jag säga er att de vaaar de! tog ingen bild eller så tyvärr, men ifall ni vill ha nått tips! :)

Men närmsta dagarna i alla fall, imorgon ska jag träffa lilla Christina som vart i spanien ett halvår, så de ska blir underbart skoj!  Efter den träffen på stan ska ajg sticka och jobba på väderkvarn ihop med Maria, vi ska då ha lilla julafton och byta paket.....efter de så ska ajg hem till min pappas och få nylagad julskinka och te, vi ska nämligen ha lilla-julafton där med, eftersom jag ska vara hos mamma på självaste julafton. På ondsga så gör man väl lite allt möjligt, kommer säkert blogga nått......, Tosdag så ska jag jobba halv elva till hav fyra. Fredag så blir det 18-fest hos superfinisen malin Eriksson, På lördag så blir det körslget live (FETT) sen söndag så jobbar jag halv fyra - halv nio! Fullrulle...kebabrulle!
men de är väl roooligt? ja men visst är det :) allt e ju skoj!

Men nu ska jag gå och kika tv och knapra lite nuts :)
God Jul på er jag inte hinner träffa!

Kusses

Kommentarer
Postat av: Karolina

GODJUL Snyggis!

Vi ska ta och SES snart tycker jag. Vi säger att det är en julklapp för oss alla, att vi vårat lilla gäng ses! Jag är PÅ!

2008-12-22 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0