Fuck off

Bara för att jag inte har så latch bilder att langa upp så innebär de inte att ni ska sluta kommentera och föra denna blogg vidare!
jag försökte faktsikt att langa upp en grymt skojig videoa från Zacke i somras, men misslyckades, nån som vet hur man gör?

Idag har de blivit lite rensning i min garderob där jag "slänger in allt jag inte vill se" ungefär. Jag hittade bland annat en karta full med massa olika nyanser av ögonskuggor från märket lancóme...lite kul! men även ett snyggt nagelack, som jag precis målat på. Ni vet lite ljusrosa som ger naglarna ett fräsch utseénde :), känns lite gamla tider med ljusrosa men fint blev det!

Imorgon ska jag kurera sista dagen, har jag precis bestämt mig för, ska se om jag orkar åka till jobbet och fixa kod+nycklar och betsämma en ny tid till att lära mig anläggningen väderkvan, men vi får se....blir kanske mot eftermiddan. Att vara på topp i skolan bland massa bakterier känns lite olägligt just nu.

Men godnatt då kompisar!



Kolla vad jag hittade här på papps dator, min gamla moppe, de var tider de....minns ni den allihopa? hahaha

Kommentarer
Postat av: H

hahah jaa hur kan man glömma den?! <3

2008-12-14 @ 22:08:05
Postat av: Sara

gillar alltid din agressiva ton :) puss

2008-12-14 @ 23:24:33
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0