Gammal bild :)



Haha, vilken gammal goding!

Nu är det jullov då! Känns så förjävla skönt, en annan sak som är ganska oskön är att jag haft typ damm i näsan hela dagen, och det bara är där och stööör....

Efter Avslutningen så var jag Maria, Marjo och sara nere på new India och åt dagens för 35 kr var. Supergott och bra...massa kryddigheter och olika saffranris med stekt bröd.....jättebra mat! Efter lunchen trampade jag mig hem med cyklen längst leriga ån, bajs på den!
Jag var hemma en stund men sen cyklade jag ner på stan igen för att jobba på friskan, gick bra och känner mig lite säkrare nu. Men tänkte åka jobba två timmar imorgon också, för att verkligen vara på topp på söndag då jag har mitt första pass :) halv fyra- halv nio!

Lördag:
Upp och käka frukost vid strax innan tio, en riktigt lång...tror det blir gröt med rivet äpple och en klick vaniljyoghurt, med en del kanel ovanopå...låter väl bra, sen lite kaffe och en litet kokt ägg till.....ni vet känslan att bara kunna sitta och ta det lugnt med tidningen och morgontv, och riktigt njuta av tre veckors ledighet som man har framför sig!

Sen gör jag mig iordning och beger mig mot frisyören Tanja som ska klippa mig 11.45. jag tänkte nog köra en liten topping med lite uppklippning, de börjar bli så långt och livlöst mitt hår, men sen tror jag att det blir en lugg på det också. Har vart sugen på det länge och känner att det är en hyffsat liten grej, eftersom jag behåller mitt långa hår.

16-18 Blir det som sagt att jobba, så däremellan vet jag inte vad jag ska göra.
Kvällen är också fri, men har planer på att träffa Saga och Idaa! (: Låter ju inte helt fel!

Hoppas ni har haft en bra avslutning alla och att julkänslan snart kommer............

Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: H

du måste ladda upp en bild med dig i lugg sen!

2008-12-20 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0