God Jul!

Hej!
Nu sitter jag hemma hos min pappa och har fått några julklappar, ätit skinksmacka på riktigt gott julbröd, druvkit te, och ätit några nygjorda knäck. helt perfekt :)

Jag fick ett anteckningblock till vårterminen, en usb på 4 G, presentkort på weekday, 500 kr av farfar, supersnällt!, en korg till rummet, där jag kan slänga ner allt som hamnar på min sminkhylla, en Amaryllis, en Ipod Shuffle röööööd, men den har inte kommit än, så jag får vänta lite, men de var väl det, tror jag. jag är supernöjd! Juste påfylld mobil också!
Så vi får väl se vad tomte vill ge mig imorgon :)

Ikväll jobbade jag och maria ihop, det var väldigt trevligt! Vi diggade gärnet och önskade alla en riktigt god jul! Kul att kunna blanda jobb och umgänge! ;)
Innna jobbet hookade jag med Christina och Kristin, jätterevligt och gud vad jag skanat mrs Pearson. Vi ska ätt ses igen på lovet!

Nu ska jag kika vidare på tv med familjen tror jag.

Kramar från er Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0