Hejhej

Hejsan!

Idag steg jag upp vid nio efter att ha somnat sent då jag babblade på non-stop med Paula :), jag tog mig en fruost och gick sedan i den fina solen till jobbet. Idag var ajg på anläggning i Ultuna, så de var ju nära och bra. De var rätt skoj att köra på idag och jag var där från 10.30-17.00. gaska länge med nadra ord, men pengarna rullar ju in satt de e ju de man får tänka på :)

Snart kommer Maria och kanske några (?) till och jag ska äta lite tomtegröt, som vi aldrig gjorde igår.
nä måste avrunda här, har ett sår på fingret som gör så att jag inte kan skriva. aaaaaaaaaaj!!!

En stor kanel-puss på er!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Saknar diiig!

2008-12-25 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0