Hey guys...some days are better then others!

Helt plöstligt så sa det pang, och vips så var hela köket fyllt av majssoppa och min hanled bultade av brännskadesmärta. Från att ha varit på superbra humör av x antal anledningar så var jag helt plötsligt helt skärrad och rädd och bara förvirrad. det var bara att börja städa och torska och tvätta kläder och smrörja in kräm på armen och försöka att ta nya tag. men så det kna bli....hur någoting kan frndra ens humör och sinnesstämmning så lätt!

Nu ska jag ut på en promenad, äntligen! regnet har hindrat mig i många timmar nu!

Love


Kommentarer
Postat av: malin

snutte :( du får gärna ringa ngnkväll igen och catcha up lite, typ vilken tid ni kmr på fredag och sådär <3

2008-12-02 @ 20:58:52
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Sara

haha... precis sådär var det när jag brände mej på strykjärnet.

2008-12-02 @ 23:58:40
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0