I´m so sick!

Jag fryser och skakar så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen......har ont i magen och huvudet med. Fyfan va hemskt det är att ha feber, och varför måste min alltid ligga på 39/40 grader för?! Har precis klämt två Ipren nu för att kunna sova. Sitter fyllbylsad med kläder.

Nu har jag precsi sett att Kevin vann på idol, han e ju fakstikt så söt så. Jag är imponerad över att det var IDAG för exakt ett år sen som han kom till Sverige också....jag säger då de, one year ago.......
Men Alice var också grym, hela jävla finalen var ju asbra!

Nu ska jag försöka sussa med mitt täcke och alla filtar som jag har i sängen, för att förhoppningsvis kunna ta mig igenom natten och vakna bättre!!

Hoppas alla andra mår bra och har haft en skoj fredagskväll!

Godnatt


Vem var det som dök upp i Tv-rutan innna allt drog igång då...och körde lite piano!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha har du ser reklamen för körslaget??

2008-12-13 @ 02:11:11
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Maria

one year ago

2008-12-14 @ 08:01:01
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0