I will survive

Ja....även denna gång kommer jag väl överleva. Även om jag nästan kokade upp igår när jag skulle sova, och vaknade med migrän. Men nu är jag på benen och har vart de mestadels under dagen. Sitter just nu och kollar på gamla grekland-videos, och det är så lyckofyllt! verkligen hyperhärligt. det blir ju vi tre nästa sommar också, frågan är bara vart vi ska pysa nånstans? "vi har jag ju hela världen framför oss" som Malin själv sa nysspå msn, och de stämmer ju fakstikt :) Vi tänkte boka i februari igen, för att då ha något att se fram emot och kunna planera. fan va härligt det är! :D

Jag får se om jag orkar gå till skolan imorgon.....................orkar nog inte, e lite matt efter min sickness!

hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-14 @ 21:48:36
Postat av: Karolina

Nej vännen stanna hemma och ta det lungt, kanske kan du gå ut på en liten promenad så att du bara får igång kroppen, men ingen ansträngning i skolan tycker jag inte, speciellt måndagar som ni har så långa!



Pussis och kryis på dig!

2008-12-14 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0