Idag klippte jag lugg!









Jag personligen är nöjdnöjd, och det känns skoj med en liten förändring, men att jag ändå har kvar längden, dock känns den på gränsen till för lång, så jag ska nog klippa den lite kortare om ett tag, så jag slipper ha den i ögonen när jag blinkar, vilket jag idag upptäckt att man gör rätt ofta.......:)

Efter frissan cyklade jag hem och gjorde en jättegod lunch, väldigt enkel och snabb. Två äggmackor på finandcrisp bröd, en apelsin och en kopp kaffe, ett tips till er som måste få i er nått snabbt men som man öndå håller sig på ett tag :)
Varför jag ville ha något snabbt berodde på att ajg skulle dra iväg och jobba lite, eller gå dubbelt sista gången, för imorgon ska jag ju klara av kassan by my self! men de ska jag väl klara av! Jag är ju inte helt själv på anläggningen, utan de finns gyminstruktör och en värd där som kan rycka in ifall jag missat nått att lära :)

Innan jobbet som är 15.30-20.30 så ska jag nog minst packa ihop mina grejor till mammsen, ska nämligen åka dit efter jobbet! Ska blir mysigt och komma dit ett tag :)

Men så mkt mer har jag nog inte att säga hörrni! Hörs och ses!

Kärlek och god jul! / Hals

Kommentarer
Postat av: Hannah

skitsnyggt bruden!

2008-12-20 @ 23:05:46
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-20 @ 23:09:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sara

snyyyyggis!

2008-12-21 @ 00:15:07
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Paula

Vilken finis du är, tkr den blev skitbra! Nu har jag jobbat klart, hörs imorgon!

2008-12-21 @ 03:48:54
Postat av: malin

asså moa.. ibland är du så fin så jag vet inte ens vad jag ska säga! riktigt finis i lugg vart du!

2008-12-21 @ 19:10:49
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: christina

jättefint med lugg!

jag är hemma nu, mois (:

jag vill träffa dig, är du hemma hela jullovet? pusss

2008-12-22 @ 18:01:06
URL: http://croissant.blogg.se/
Postat av: Moster Lena

Vad fin du blev. God jul på er, hoppas vi kan fira nästa jul tillsammans? vore mysigt.

2008-12-22 @ 20:40:25
Postat av: Cec

FETT snyggt!!!!!!

2008-12-23 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0