Julafton ojoj!

hejschaaaaaaaaan!

God julis på er dååå!
Vet ni vad ajg har gjort idag?
Förrutom att äta en god julaftons-frukost vid tio......jag har vart ute på en löprunda över åsen och tillbaka, jag fick mig en implus av atta "bara göra de" liksom som ett skämt, men sen tyckte jag de var en skoj grej....så det har ajg hunnit med :) sköntskönt!
Nu sitter jag i en svart klänning, röda strumpbyxor (julen till ära) och så lite smycken och lockigt hår. jag skulle nog vilja säga att ajg är en superfinis :)
Alldeless strax så är de dags för julmat! gottgott, vi har valt ut det goda och satt till några nya saker på vårt bord!

Hoppas alla har det bra idag!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0