Körslaget

Jani Team Erik och hans klack längst fram skulle jag vilja säga köttade ner alla igår, fan vilken stämning de var! Grymt skoj!

  paula hade tagit plats, älskar att vi alla trodde att gästlistan var för "vip-gäster" men när vi kommer fram inser vi att vi själva är uppskriva på den. taggade tjejer på bilden utanför i alla fall!

 Madde och Maria

 M,M,M,P

 Bästisarna

 Körerna


 När jag kom hem vart jag sugen på en ego-bild och kvällsfika!



Imorse gick jag upp och åt denna frulle på sängen, tittade på nyhetsmorgon + körslegt i repris en stund...sen for jag ner med gamla vita bettan på stan....hamnade i två omklädningsrum i 1,5 timme. cyklade hem, åt och jobbade på friksis till nio. nu är jag trött och hungrig och försöker få ihop alla nyårplaner.

Hörs bloggen, hörs! Imorgon ska ajg shoppa med finisarna och luncha efteråt!

Kommentarer
Postat av: Mårten

Det där var riktiga grejer det!

2008-12-28 @ 22:37:10
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Paula

HAHA, köttade ordagrant alltså! ;) gillade vårt engagemang!

2008-12-29 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0