Lite bättre, nyss lite sämre.....

Hallåååå i grytan!

För tillfället mår jag fakstikt lite bättre, har fått ner min älskade feber <3 med hjälp utan två Ipen. Bara för att jag fick lite enrgi av det så har jag städat mitt rum lite grann, bland annat skrivbordet så nu är det riktigt rent. jag har även städat mig själv lite (läs duschat). jag hatar att känna mig äckel-sjuk och om dessutom rummet är en totally mess blir det ju inte bättre, så därför fick jag ryck och tog tag i lite sånna saker.
Jag hoppas att jag blir frisk snart för så här kan jag ju inte hålla på, det blir nog i alla fall ingen friksisochsvettis julfest fr min del, skit också...det som verkligen brukar vara jättemysigt och med god buffé :S Men jag vill ju inte smitta ner andra!

Isället så ska ajg bara vara hemma, ta det lugnt....försöka ordna lite saker såsom att balnd annat plugga spanksa. Ikväll ska jag se faddergalan, tror min familj ska bli faddrar idag fakstikt :) Känns bra.

Hoppas du mår lite bättre än sist jag pratade med dig Maria. Och tänk på att du snart blir frisk och att nästa vecka så  blir det partypinglorna som gäller, haha. Du är ju så söt så man smälter på dessa bilderna, e hon inte?




Pussarochkramar på er som läser. vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA lägg av! Vill du att jag utmanar dig med bilder eller???



Jag mår faktiskt bättre!! WEHOO

2008-12-14 @ 08:04:15
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0