Lite stressad

Antar att jag inte är den enda som stressar såhär års?
Jag tror jag har 1000 saker att tänka på dygnet rrunt typ. Men jag fösröker reda upp allt, såsom förbereda en esää-skrivning om Selma Lagerlöf till imorgon, plugga till spanksa-provet till imorgon, packar till kryssningen till imorgon, försöker bli frisk  till imorgon.....reder upp nycklar och koder till jobbet som jag börjar på på söndag och sådär....ska hinna klippa mig på lördags också. Och ha lärt mig kassan helt och sådär då.......

Ni kanske förstår att man känner sig lite "uppe i varv" och har lite svårt att sova om kvällarna. Men imorgon e ju fakstikt sluspurten. 18.00 så går båten från sthlm hamn och från att den kört så är det ju fest 24 timmar. Visst tjejejor?!

men nu måste jag fortätta med allt, plugga lite glosor, och packa ner lite saker =)

Puss på er supermänniskor!

 Crew Only....undra vilket "crew" som trycker in sig här egentligen.........haha nån som hänger med? Maria?! minns du? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA jag hängar med! SÅ SKÖNA.

2008-12-17 @ 10:51:42
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0