Malin 18 år!

Hallå bloggvärlden!

Igår var jag först och shoppade med Maria på dagen, vi hittade lite grann var, jag köpte tre t-shirts, som alltid e bra att fylla på med, sen blev de en kofta i längre modell från monki (halva priset), ett par trosor på halva priset, HM rea: r regält!
Sen blev de nog inte så mkt mer.....men lite kul med nytt!

På kvällen blev de malins 18-fest innan hon skulle ut på krogen lagligt första gången. Hoppas hon hade de grymt där på natten, hemma hos henne var de kalas i alla fall! tack för den kvällen brallan!

Lite bilder:















Sista kramen och där for vi ut ur dörren och steg in i bilen fär matte satt vi ratten, och så landade vi en stund hemma hos Madde och tittade på gamla filmer och bilder.

Nu ska jag ut och löpa en runda på ca 5 km och därefter pumpa lite hemma, måste fan röra på mig lite även fast det är lov!
Efter det så ska ajg så småningom laga nån kycklingmiddag, och sen blir det KÖRSLAGET! Med Maria, Madde,Paula,Pappa och lillsyster Emma! Kuuul!

Så hejsvejs.!

Lite body-shpp-julklappar måste jag visa er, kan nog komma till användning efter träningen!



Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

du lär ju skicka alla de där bilderna till mig sen :) hoppas ni hade dt roligt! puss

2008-12-27 @ 17:42:02
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: maria h

åååh, drömjulklapparna!! :D hört att vi ska fira nyår tillsammans? ;)

2008-12-27 @ 18:53:12
Postat av: Maria

Åh, Maria! Ska du också vara i Sunnersta? :D

2008-12-28 @ 13:07:49
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0